Informacja o wyborze oferty
Informacja o unieważnieniu części I postępowania.
Informacja z otwarcia ofert.
Nr spr. ZGM.NZP.2422.3.2019 Pabianice, dnia 26.09.2019 r.
INFORMACJA O PRZETARGU:
Zamawiający:
95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
Tytuł zamówienia:
Remont dróg dojazdowych przy ul. Ludowej pomiędzy blokami
ul. Ludowa 1 i ul. Ludowa 3 oraz remont zjazdu z ulicy Wileńskiej
do budynku przy ul. Wileńskiej 45 w Pabianicach
Tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
Termin realizacji: od podpisania umowy do dnia 15.12.2019 r.
Termin składania ofert: do godz. 10:00 w dniu 11.10.2019 r.
Kryterium wyboru ofert: Cena – 60 %
Kryterium gwarancji - przedłużenia rękojmi – 40 %
Pozostałe informacje są podane w załączonych dokumentach do pobrania
DOKUMENTY DO POBRANIA
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Załączniki do SIWZ:
3.1. Załączniki do umowy:
3.1.1. Dokumentacja projektowa - załączniki nr 1 do umowy
3.1.1.1 Remont dróg dojazdowych przy ul. Ludowej pomiędzy blokami mieszkaniowymi 1, 3, 4-8, 8a w Pabianicach - pliki skompresowane
3.1.1.2 Remont zjazdu z ulicy Wileńskiej do bloku nr 45 poprzez działkę nr 335/9 i 335/26 w Pabianicach – opis i rysunki
3.1.2. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do umowy
3.1.2.1 Przedmiar robót dla Remontu dróg dojazdowych przy ul. Ludowej
3.1.2.2 Przedmiar robót dla Remont zjazdu z ulicy Wileńskiej do bloku nr 45
3.1.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do umowy
3.1.3.1 STWiORB dla Remontu dróg dojazdowych przy ul. Ludowej - pliki skompresowane
3.1.3.2 STWiORB dla Remont zjazdu z ulicy Wileńskiej do bloku nr 45 - pliki skompresowane
3.1.4. Wykaz robót tymczasowych i towarzyszących do wykonania przez Wykonawcę- załącznik nr 4 do umowy
3.1.5. Oświadczenie dotyczące świadczenia pracy przez osoby zatrudnione na umowę o pracę - załącznik nr 6 do umowy
3.1.6. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do umowy
3.2. Druki ofertowe:
3.2.1. Oferta
3.2.2. Formularz cenowy - w formacie PDF, i w formacie Excel
3.2.3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
3.2.4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
3.2.5. Zobowiązanie innych pomiotów
3.2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych
3.2.7. Informacja o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej
3.2.8. Oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego u Zamawiającego
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach reprezentowany przez Dyrektora Zakładu z siedzibą przy ul. Warzywnej 6, 95‑200 Pabianice https://www.zgm.pabianice.pl e-mail: zgm@zgm.pabianice.pl tel. 42 22592 85
2. W ZGM w Pabianicach został powołany inspektor ochrony danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail iod@zgm.pabianice.pl lub numeru tel. 693 337 954
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
przy czym:
na etapie trwającego postępowania:
8.1.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
po zakończeniu postępowania:
8.1.2. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników):
8.2.1. skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków:
8.3.1. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
8.3.2. art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
8.4. na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych z zastrzeżeniem:
8.4.1. ust. 3 lit b RODO tj. konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator,
8.4.2. ust. 3 lit d RODO gdyż dalsze przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym,
8.4.3. ust. 3 lit e RODO gdyż dane osobowe mogą być niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
8.5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
8.6. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
8.7. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.