Ogłoszenie o wyniku postępowania.
Odpowiedź na zapytanie oferenta.
| Pabianice, dnia 01.02.2013 r. |
95-200 Pabianice, ul. Warzywna nr 6; woj. łódzkie
Telefon sekr. 42/22-59-285; fax: 42/22-59-286
Internet: http://www.zgm.pabianice.pl/ e-mail: zgm@zgm.pabianice.pl
(Zamawiający – zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego)
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 200.000 euro (zamówienie publiczne, rodzaj - dostawa)
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Kody CPV
Słownik główny: 44.00.00.00-0
Słownik pomocniczy:
44.11.11.00-2 14.62.20.00-7 44.16.70.00-8 44.19.00.00-8
44.11.12.00-3 44.22.10.00-5 31.52.00.00-7 44.19.10.00-5
44.11.18.00-9 42.21.41.00-0 31.21.50.00-6 44.19.20.00-2
14.21.10.00-3 44.51.00.00-8 31.22.30.00-5 44.51.00.00-1
44.11.10.00-1 44.16.20.00-3 31.21.41.00-0 44.83.13.00-7
44.11.15.20-2 44.16.31.00-1 31.22.41.00-3 14.82.00.00-5
44.19.00.00-8 44.16.32.00-2 31.21.13.00-1
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych oraz narzędzi. Dokładne określenie zakresu dostaw zostało wyszczególnione w formularzach cenowych będących załącznikami do SIWZ. Przedmiotem dostawy mają być wyłącznie materiały fabrycznie nowe.
2. Dostawa materiałów budowlanych następować do siedzib Zamawiającego usytuowanych przy ul. Warzywnej 6, Warszawskiej 28, Moniuszki 8a i Odrodzenia 15 w Pabianicach.
3. Materiały będą dostarczane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminach i ilościach ustalanych wg bieżących potrzeb Zamawiającego, a dostawa materiału musi nastąpić następnego dnia roboczego do godz. 14:00 od daty złożenia zamówienia.
4. Zamawiający nie gwarantuje odbioru wszystkich wyszczególnionych w formularzach cenowych materiałów budowlanych ani wyszczególnionych ilości.
5. Pozostałe dokładne wymagania dotyczące przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej część III SIWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 r.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Dopuszcza się do składania ofert częściowych
Część 1 - Materiały do robót murarskich
Kody CPV:
44.11.11.00-2 44.11.12.00-3 44.11.18.00-9
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów np. cegły, cementu, zapraw, klejów, prętów, kątowników.
Część 2 - Kruszywo budowlane
Kod CPV: 14.21.10.00-3
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa piasku i żwiru
Część 3 - Materiały do robót dekarskich
Kody CPV:
44.11.10.00-1 44.11.15.20-2 44.19.00.00-8 14.62.20.00-7
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów np. papy, blachy ocynkowanej rynien, rur spustowych
Część 4 - Stolarka okienna i drzwiowa
Kod CPV: 44.22.10.00-5
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa okien i drzwi
Część 5 - Materiały różne
Kod CPV: 42.21.41.00-0
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów np. pieców, farb, siatki ogrodzeniowej, silikonów
Część 6 - Narzędzia
Kody CPV: 44.51.00.00-8
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa różnych narzędzi budowlanych
Część 7 - Materiały do robót hydraulicznych
Kody CPV:
44.16.20.00-3 44.16.31.00-1 44.16.32.00-2 44.16.70.00-8
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów do instalacji wod. - kan, c.o. gazowych
Część 8 - Materiały do robót elektrycznych
Kody CPV:
31.52.00.00-7 31.21.50.00-6 31.22.30.00-5 31.21.41.00-0 31.22.41.00-3 31.21.13.00-1
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów do instalacji elektrycznych
Część 9 - Materiały do robót stolarskich
Kody CPV:
44.19.00.00-8 44.19.10.00-5 44.19.20.00-2 44.51.00.00-1
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów np. tarcica i tarcica podłogowa, okucia budowlane
Część 10 - Materiały do robót szklarskich
Kody CPV:
44.83.13.00-7 14.82.00.00-5
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa szkła, kitów, zszywek szklarskich
W przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT – wartość tego podatku zostanie obliczona wg obowiązującej w chwili wystawiania rachunku stawki tego podatku.
Kryterium oceny ofert: najniższa cena - 100 % wartości
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, adres j.w. pokój nr 16 w godz. 800 - 1400, przekazem pocztowym lub ze strony internetowej www.zgm.pabianice.pl.
Termin składania ofert upływa w dniu 14.02.2013 r. o godzinie 1000
Miejsce składania ofert - pokój nr 8 (sekretariat) w siedzibie ZGM w Pabianicach
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału niż oświadczenie.
W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
3. Oświadczenie podmiotów trzecich o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.
4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom
5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.).
W Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie (publikacja obowiązkowa) zostało zamieszczone w dniu 31.01.2013 r. pod nr 45214-2013
Zapraszamy do udziału w przetargu
Dokumenty do pobrania:
A. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
B. Wzory druków ofertowych:
1. Druk nr 1 – Oferta
2. Druk nr 2 – Formularze cenowe (od części 1 do części 10)
a/ Część 1 – Materiały do robót murarskich
b/ Część 2 – Kruszywo budowlane
c/ Część 3 – Materiały do robót dekarskich
d/ Część 4 – Stolarka okienna i drzwiowa
e/ Część 5 – Materiały różne
f/ Część 6 – Narzędzia
g/ Część 7 – Materiały do robót hydraulicznych
h/ Część 8 – Materiały do robót elektrycznych
i/ Część 9 – Materiały do robót stolarskich
j/ Część 10 – Materiały do robót szklarskich
3. Druk nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
4. Druk nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Druk nr 5 – Zobowiązanie innych pomiotów
6. Druk nr 6 – Wykaz części zamówienia którą wykonawca powierzy innym podmiotom
7. Druk nr 7 – Wykaz zastrzeżonych informacji