Informacja z otwarcia ofert.
Informacja o wyborze oferty.
ZGM.AZP.2420.03.2017.BP Pabianice, dnia 22.02.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o zamiarze udzielenia zamówienia na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami.
( złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez ZGM z siedzibą w Pabianicach i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony wykonawcy do realizacji zamówienia )
1. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z siedzibą w Pabianicach ul. Warzywna 6 (dalej Zamawiający) zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą :
„Opracowanie orzeczenia technicznego dotyczącego pękniętych ścian przy bramie - ul. Stary Rynek 5 w Pabianicach”
2. Usługa będzie świadczona na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono w projekcie umowy, która stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Termin realizacji zamówienia : 31.05.2017 r.
5. Kryteria wyboru oferty : cena
6. Termin składania ofert : 02.03.2017 r. do godz 9:30
7. Forma składania ofert: pisemnie – decyduje data wpływu do Kancelarii (parter).
8. Oferta złożona pisemnie winna być w zamkniętej kopercie. Ofertę prosimy oznaczyć „Opracowanie orzeczenia” oraz nazwą i adresem składającego ofertę.
9. Oferta powinna zawierać:
9.1.aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny.
9.2 formularz ofertowy - wzór formularza zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
9.3 dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umowy o podobnym charakterze od co najmniej 2-ch inwestorów (zleceniodawców) z ostatnich trzech lat.
10. Nie spełnienie wymogów Zamawiającego podanych w pkt. 6,7,8 i 9 skutkuje odrzuceniem oferty.(z wyłączeniem nie podania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę)
11. Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień publicznych : tel.42-225-92-75
12. Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Techniczny tel. 42- 22-59-256
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Zarządzeniem Nr 7/2012 Dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia w każdym czasie, w tym bez podania przyczyny.
Załączniki:
1. Wzór umowy.
- Załącznik nr 1- Ogólna charakterystyka obiektu
- Załącznik nr 2- Mapka lokalizacyjna.
- Załącznik nr 3- Zdjęcia budynku
- Formularz ofertowy.